فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تحولات اساسی در نیروی زمینی ارتش در راه است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تحولات بسیار عمیق و اساسی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه پانزدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش در مشهد گفت: تحولات در بخش ساختار، معرفی نیرو، توان رزمی و نوسازی در روش‌ها و دستورالعمل‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: از پارسال برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته و از ابتدای امسال نیز گام‌های اساسی جهت انجام این تحولات برداشته شد. در موضوع نیروی انسانی نیز عضویابی را مد نظر قرار داده ایم که گلچین‌هایی از جامعه وارد ارتش شوند تا این نیرو ولایی بیش از پیش توانمند و مردمی باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در موضوع ساختار نیز پاسخگویی به نیاز‌های عملیاتی، کارآمدی، تحرک و چابکی مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا مدنظر است.

وی افزود: با توجه به تحولات آتی و راه‌های جنگیدن در آینده، در حال شکل دادن یگان‌هایی هستیم که پاسخگوی این نیاز‌ها باشند. سازماندهی یگان‌های زرهی هجومی، واکنش سریع و یک تیپ هوابرد چندمنظوره جزو این برنامه‌ها هستند.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: در بخش تجهیزات نظامی در اختیار یگان‌ها نیز تاکید و توجه بر استفاده از توان صنعت دفاعی داخلی می‌باشد. تجهیزات منحصر به فرد در اختیار یگان‌ها قرار می‌گیرد که در رزمایش‌ها هم استفاده می‌شوند.

وی گفت: ارتش و نیرو‌های مسلح با رهبری فرماندهی معظم کل قوا در درجه‌ای از آمادگی قرار دارند که قطعا پوزه هر متجاوزی را می‌توانند به خاک بمالند.

انتهای پیام// ز.‌ی
 



ارتش و نیرو‌های مسلح با رهبری فرماندهی معظم کل قوا آمادگی بالایی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.