مؤسسات قرآنی مردمی در روز عید غدیر در قالب برنامه‌های ویژه این روز به دیدار سادات مناطق مختلف می‌روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های مؤسسات قرآنی مردمی کشور در عید غدیر ، اظهار داشت: مؤسسات قرآنی مردمی کشور به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر اقدام به برپایی محافل ویژه قرآنی، مسابقات مرتبط با ولایت و امامت و عید غدیر، مراسم عقد اخوت و جشن ویژه عید ولایت می‌کنند.
وی افزود: مؤسسات قرآنی مردمی عیدغدیر را در دستور کار خود قرار داده‌اند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این روز به دیدار سادات مناطق مختلف می‌روند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور در پاسخ به این سؤال که این اتحادیه چه گام‌هایی در جهت معرفی هر چه بیشتر ابعاد عید غدیر به جهانیان برداشته، گفت:نقش ما اجرایی نبوده و تلاش می‌کنیم که نهاد‌های قرآنی مردمی را با هم هماهنگ کنیم بنابراین آنچه برای ما مهم بوده راهوری و هدایت کردن این مؤسسات به سمت پرداختن به موضوعات ویژه‌ای، چون عید غدیر است.
حجت‌الاسلام والمسلمین کوششی عید سعید غدیر را قله شادی شیعیان دانست و خاطرنشان کرد:ما با سازمان فرهنگ و ارتباطات در ارتباط هستیم و با برخی از کشور‌ها نیز تعاملاتی داریم، اما بیشتر فعالیتهایمان روی داخل کشور متمرکز شده‌اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.