در مسابقه چادرهای زهرایی باید عکس دختران در مقطع سنی یک تا هشت سال را همراه با چادر ارسال کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مریم شهسواری مدیرکانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (سلام الله علیها) ایوانکی گفت: حجاب را برای بانوان مسلمان یک اصل اخلاقی و شرعی دانست واضافه کرد: این فریضه الهی سلامت اخلاقی و ارتقای فرهنگ اجتماعی را به همراه دارد چرا که در جامعه بدون حجاب آسیب‌های اجتماعی که ارمغانی از فرهنگ استعمار و استکبار است، ترویج می‌یابد.

شهسواری حجاب را بحثی عقلی و قرآنی دانست وافزود: از نظر حاکمیتی یک ارزش انقلابی به شمار می‌رود و هویت زن مسلمان را نشان می‌دهد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهارداشت: کانون حضرت معصومه (سلام الله علیها) در راستای پوشش اسلامی برتر و حفظ حریم اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه چادرهای زهرایی در استان کرده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (سلام الله علیها) ایوانکی، با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقه باید عکس دختران در مقطع سنی یک تا هشت سال راتا 18شهریور همراه با چادر زیبای زهرایی ارسال کنند تصریح کرد: علاقمندان می توانندآثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی kanoon.masoome@gmail.com ویا به شماره تلگرامی 09191315923 ارسال کنند.

شهسواری با اشاره به اینکه فر فرد شرکت کننده تنها می تواند یک اثر به مسابقه ارسال کند افزود: شرکت کنندگان از عکس های اینستاگرام و سایر صفحات مجازی به هیچ عنوان استفاده نکنند وتنها عکسهایی که توسط خودشان گرفته شده را ارسال کنند.

مدیرکانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (سلام الله علیها) ایوانکی، با بیان اینکه شرکت کنندگان در موقع ارسال آثار مشخصات خود را با ذکر نام مسابقه چادرهای زهرایی ارسال کنند گفت: 20 شهریور به مناسبت میلاد امام موسی کاظم(علیه السلام) عکس های ارسالی توسط داوران کارشناسی شده وسه اثر برتر انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/ م


مسابقه چادرهای زهرایی دراستان سمنان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.