از زمان انتشار فراخوان شرکت در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز تا کنون 350 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،منصور سرگزی معاون فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور در بندرعباس گفت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی 30 آذر در بندرعباس برگزار می شود.
منصور سرگزی افزود:فراخوان شرکت در این اجلاس یک ماه پیش منتشر شد.
وی گفت:شناسایی،ساماندهی ،تشویق و ترغیب فعالان مجازی در زمینه ترویج نماز،تولید و نشر محتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی و ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی از اهدف برگزاری این جشنواره است.
معاون فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور در بندرعباس افزود:تولید محتوای نمازی برگرفته از آیات و روایات ،تولید نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه ای و توزیع و نشر محتواهای نمازی از موضوعات و محورهای این اجلاس است.
منصور سرگزی گفت:آثارنمایشی،طرح های گرافیکی ، پاداکست های صوتی ،استیکرهای نماز،بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و چندرسانه ای ، شبکه سازی موضوع نماز ، ایجاد کانال ها و گروههای تخصصی نماز از محتواهای شرکت در این اجلاس است.
وی افزود:داوطلبان تا پانزدهم آبان امسال می توانند آثار خود را به سامانه www.namazportal.ir ارسال کنند.
معاون فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور در بندرعباس گفت:نتایج شرکت در اجلاس سراسری نماز دهم آذر امسال در سایت ستاد اقامه نماز اعلام می شود.
منصور سرگزی افزود: برای هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری این اجلاس 7 کمیته تبلیغات،علمی،پشتیبانی، فرهنگی، ارزشیابی و حفاظت و امنیت در هرمزگان تشکیل شده است.

انتهای پیام/ز

برگزاری اجلاس سراسری نماز در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.