بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با حضور 350 نفر از علما و ائمه جمعه سراسر کشور در بندرعباس برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،محمود مظفر  قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در بندرعباس گفت : اجلاس سراسرس نماز با شعار نماز در فضای مجازی با هدف توسعه و ترویج هرچه بیشترفرهنگ نماز در بین جوانان ونوجوانان برگزار می شود .

وی افزود : در نشستی با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مسئولان اجرائی استان زمان برگزاری این اجلاس تعیین و اعلام خواهد شد .

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت : تاکنون 2 هزار و 300 فیلمنامه ، داستان ، کلیپ برای قرار دادن در فضای مجازی برای برگزاری اجلاس سراسری نماز طراحی شده است .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این نشست با اشاره به اینکه هم اکنون 4 هزار و 500 اتاق فکر در جهان به دنبال ضربه زدن نماز و اعتقاد مسلمان است گفت : ما باید نماز را بهتر و والاتر به پا داریم .

آیت اله نعیم آبادی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به ترجمه نماز در فضای مجازی افزود : باید در این اجلاس به گونه ای برنامه ریزی شود که این هدف محقق شود .

نشست برنامه ریزی برای چگونگی و زمان برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز عصر امروز با حضور استاندار استان برگزار می شود .

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.