تمرین تیم ملی برای بازی مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی امروز در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

عصبانیت کی روش از امکانات زمین ورزشگاه آزادیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نخستین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با سوریه از ساعت 10:15 دقیقه امروز(یک شنبه) وبا 15 دقیقه تاخیر آغاز شد.

سردار آزمون ومهدی طارمی نخستین بازیکنانی بودند که وارد زمین شدند.

بازیکنان با لباس های سبز، دروازه بان ها با لباس های آبی و کادرفنی هم با لباس قرمز در این تمرین شرکت کردند.

تمرین تیم ملی فوتبال امروز در حالی آغاز شد که کی روش  دستور داد چمن ورزشکار آبیاری شود اما نکته جالب توجه این بود که این بود که آبیاری زمین منجر به دردسر هایی برای اشکان دژاگه و خبرنگاران شد. در این میان دروازه بان های تیم ملی هم از این ام در امان نماندند و الکساندر لوپز توصیه کرد آبیاری زمان در قسمت دیگر زمین انجام شود تا او بتواند شاگردانش را تمرین ده .

در میانه های تمرین تیم ملی دوربین هلی شات کادر فنی استقلال از فراز آسمان ورزشگاه آزادی گذشت و کی روش چند دقیقه ای با تعجب آن را به دقت نگاه کرد.

اتومبیلی که قصد آوردن یخ به تمرین تیم ملی را داشت به دلیل ناهماهنگی با حراست ورزشگاه نتواست وارد زمین شود و چند دقیقه منتظر ماند و این موضوع باعث عصبانیت کی روش شد.

سرمربی تیم ملی در صحبت هایش با رسانه ها گفت :روزنامه های ورزشی در ایران مدام علیه تیم ملی مطالبی منتشر می کنند و نکته جالب اینجاست که نمایندگان این رسانه هاهیچ گاه در تمرین تیم ملی حضور ندارند.

کی روش پس از مصاحبه با خبرنگاران به سمت دروازه بان های تیم ملی رفت و نکاتی را به آنها متذکر شد.

 بخش زیادی از تمرین امروز تیم ملی با حضور اصحاب رسانه به انجام بازی آقا وسط و پاسکاری های 2 به 2 اختصاص داشت.

بازیکنان در ادامه به 3 گروه با کاورهای نارنجی، سرمه ای و سبز تقسیم شده و برنامه های مدنظر کادرفنی را اجرا کردند.

با وجود اینکه طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود اصحاب رسانه تنها از 30 دقیقه ابتدایی تمرین گزارش تهیه کنند اما طولانی شدن مصاحبه چهار بازیکن و سرمربی تیم ملی سبب شد تا خبرنگاران و عکاسان حدود 50 دقیقه از تمرین را پوشش دهند.

 انتهای پیام/

تمرین تیم ملی فوتبال در آزادی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار