هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تمام تلاشم را می کنم تا در اولین حضورم در تیم ملی همانند سایر بازیکنان عرقم به پیراهن تیم ملی را با بهترین بازی نشان دهم.

نورافکن: حفظ رکوردهای تیم ملی برایمان بسیار مهم استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  امید نورافکن در حاشیه اولین تمرین تیم ملی گفت: بازی مقابل سوریه همانند بازی با کره بسیار مهم است و به طور حتم تمام هدفمان بر این است ک هدر مقابل چشمان هواداران بتوانیم سه امتیاز لازم را کسب کنیم .

او درباره دعوتش به تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم به تیم ملی دعوت شوم و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بتوانم تا همانند بازیکنان دیگر که برای کشورشان زحمت می کشند من هم تعصبم را نشان دهم و خواسته خود در تیم ملی که موفقیت در این تیم است برسم.

هافبک تیم ملی در واکنش به مشک های پیرامون تیم ملی بیان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و تمام هدفمان این است سه امتیاز را کسب کنیم .

نورافکن در مورد دریافت نکردن پاداش از فدراسیون افزود: این موضوعی نیست که به من ارتباط داشته باشد.

او در پایان در مورد جو اردوی تیم ملی گفت: آرزوی هر بازیکنی است که با کارلوس کی‌روش کار کند و از اینکه در اردوی تیم ملی هستم بسیار خوشحالم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم. خوشبخانه جو اردو و تمرینات بسیار خوب است.

انتهای پیام/

صحبت های نورافکن در مورد دیدار مقابل سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار