جهانبخش گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مقابل سوریه بدون گل خورده سه امتیاز بازی را در حضور هواداران‌ کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا جهانبخش در گفتگو با AFC گفت: مقابل سوریه درخانه بازی می‌کنیم و همواره در خانه نیز عملکرد خوبی داریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بدون گل خورده سه امتیاز این بازی را در حضور هواداران‌ کسب کنیم.

وی درباره دیدار ایران مقابل کره جنوبی گفت: می‌دانستیم کره جنوبی با 100 درصد توان جلوی ما حاضر می‌شود.60 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و به همین خاطر کره جنوبی مجبور بود به خاطر شرایطی که دارد فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار دهد. به همین دلیل می دانستیم که بازی سختی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی داریم.ما سعی کردیم تمرکزمان را حفظ کنیم و با انجام فوتبال هماهنگ روی ضد حملات به حریف ضربه وارد کنیم.

مهمترین کار ما در تیم ملی کار گروهی است/ تلاش می کنیم بدون گل خورده به جام جهانی برویم

جهانبخش افزود: من فکر می‌کنم که در نیمه نخست به خوبی این کار را انجام دادیم. در شروع نیمه دوم متاسفانه یکی از بازیکنان ما اخراج شد و بعد از آن بازی برای ما سخت شد. فشار زیادی روی ما وجود داشت، ولی در نهایت این مهم بود که گل نخوردیم و بازی با تساوی به پایان رسید. یکی از مهم‌ترین کارهای ما در تیم‌ ‌ملی کارهای گروهی است. این کارها چه در دفاع و چه در حمله مورد توجه قرار می‌گیرد. ما در زمینه کارهای دفاعی کاملا خوب بودیم. کسب یک امتیاز و آن هم با یک بازیکن کمتر در مقابل 60 هزار تماشاگر کافی است. خوشبختانه هدفمان این بود که دروازه‌مان باز نشود و ما نیز به این هدف دست پیدا کردیم.

انتهای پیام/

اظهارات جهانبخش در مورد دیدار ایران مقابل سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار