بازیکن جدید تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: گذرنامه ایرانی من درست شده امیدوارم مقابل سوریه بازی کنم.

قدوس:امیدوارم بتوانم مقابل سوریه بازی کنم/خوشحالم که در ایرانمبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سامان قدوس در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: شرایط خیلی خوبی داشتیم و جا دارد ابتدا معذرت بخواهم و از شما هم می خواهم آرام‌تر صحبت کنید تا من بهتر متوجه بشوم. خوشحالم از اینکه به ایران آمده‌ام ودر اینجا اقوامی دارم که می‌توانم آنها را ببینم.

او در مورد اینکه آیا برای بازی برابر سوریه مشکل او حل خواهد شد یا نه، گفت: هنوز نمی‌دانم، اما مشکلاتم در حال حل شدن است و اکنون با تیم تمرین می کنم و امیدوارم بتوانم مقابل سوریه بازی کنم.

قدوس درباره اینکه پیش از این نیز برای حضور در ایران ابراز علاقه کرده بود افزود: من در گذشته گذرنامه ایرانی نداشتم اما الان می تونم برای تیم ملی ایران بازی کنم .

او در مورد شرایط ایران در جام جهانی اظهار کرد: بازی سختی داریم و کارمان سخت است. تیم سوریه هم تیم خوبی داشته که اکنون در گروه ما سوم هستند اما سعی خواهیم کرد هم خوب بازی کنیم و هم پیروز شویم.

بازیکن جدید تیم ملی فوتبال درباره شرایط حضورش در لیگ سوئد افزود: کار ما سخت است و در لیگ سوئد بازی‌ها ادامه دارد. اکنون در لیگ اروپا هم بازی داریم اما شرایط‌مان خیلی خوب است.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم ملی درباره وضعیت تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار