مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت : در سال 95 بیش از هشت هزار شغل جدید با ارایه تسهیلات رونق تولید در این استان ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت : تسهیلات رونق تولید تاثیر شایانی در بازگشت واحدهای صنعتی نیمه فعال سمنان به چرخه تولید دارد و با وجود مشکلات نقدینگی برخی از بانک های عامل خصوصی و دولتی استان در سال 96 بازگشت بیش از 300 واحد صنعتی کوچک و متوسط به چرخه تولید با این راهبرد هدفگذاری شده است.


وی افزود : در سال گذشته بیش از هشت هزار شغل جدید با ارایه تسهیلات رونق تولید در سمنان ایجاد شد و اگر راهبرد ارایه تسهیلات برای کمک به صنعتگران در استان اجرایی نمی شد، شاهد رکود اقتصادی و افزایش نرخ بیکاری می بودیم.


وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی استان سمنان به معنی واقعی در 2 سال گذشته برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار مجاهدانه تلاش کردند، اضافه کرد: برای افزایش اشتغال در سمنان باید به بخش خصوصی میدان داد و انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش 70 هزار میلیارد ریال با فعالان اقتصادی در 2 سال گذشته در سمنان نمونه بارز اجرای اقتصاد مقاومتی است.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان اضافه کرد: در آبان96 بیش از 300 سرمایه گذار خارجی و داخلی برای افزایش آگاهی از ظرفیت های اقتصادی بخش های مختلف به سمنان سفر می کنند که این امر در دراز مدت به افزایش اشتغال در این استان می انجامد.


خلیلی خواه گفت: سرمایه گذاری فعالان اقتصادی از کشور آلمان برای اجرای چندین طرح اقتصادی در شهرستان دامغان با اعتبار بیش از 900 میلیارد ریال از دستاورد برجام است.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: برگزاری همایش های اقتصادی و انعقاد تفاهم نامه های سرمایه گذاری با بخش خصوصی در سمنان از دستاوردهای برجام است و مردم ایران قدردان زحمات دولت تدبیر وامید هستند.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار