د رآستانه روز عرفه و عید قربان گل‌آرایی صحن و سرای امامزاده آقاعلی عباس(ع) بادرود به یاد مدافعان حرم به زیبایی تمام انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیین گل آرایی حرم مطهر امامزاده آقاعلی‌عباس و شاهزاده محمد  امروز با حضور زائران و مردم شهر بادرود با مدیحه‌سرایی و گرداندن پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) آغاز شد. 

از شامگاه روز سه‌شنبه خادمان مجمع فرهنگی «محبان فاطمه‌الزهرا» با حدود 35 هزار شاخه گل وارد شهر بادرود و سپس وارد حرم امامزاده آقاعلی عباس(ع) شدند.

خادمان مجمع فرهنگی محبان حضرت فاطمه‌ زهرا(س) شاخه‌های گل را کنار هم چیده و پس از تزئین به دسته گل‌های زیبا و دیدنی تبدیل کرده و آن‌ها را آماده گل‌آرایی کردند.

صحنه‌هایی زیبا و به یادماندنی که اوج این صحنه‌ها با صدای مداحی که ندا برآورد به نیابت از مدافعان حرم بر این آستان گل‌آرایی می‌شود در این آیین به اوج خود رسید.

حسین فرجی مسؤول گروه گل‌آرایی عتبات عالیات و حرم رضوی تصریح کرد: مجمع فرهنگی «محبان فاطمه‌الزهرا» خادمین گل‌آرایی عتبات عالیات و حرم رضوی متشکل از خادمانی است که با عشق و علاقه به اهل بیت(ع) حدود 12 سال است که سالانه 2 مرتبه به کشور عراق رفته و حرم‌های حضرت امیرالمؤمنین(ع)، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، عتبات مقدسه در سامرا و کاظمین را گل‌آرایی می‌کنند.

وی افزود: کلیه تولیدکنندگان گل در سراسر کشور با افتخار تمام گل‌های خود را برای تزئین به صورت رایگان به مجمع اهدا می‌کنند.

مسؤول گروه گل‌آرایی عتبات عالیات و حرم رضوی گفت: تصاویر یکی از گل‌آرایی‌ها در کربلا به محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد که ایشان از این حرکت بسیار شادمان شدند.

 

انتهای پیام/م

مراسم گل آرایی حرم مطهر امامزاده آقاعلی‌عباس

 

برچسب ها: روز عرفه ، عید قربان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.