رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: به مناسبت آغاز دهه ولایت و امامت و اولین سال‌روز تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به امامزاده آقا علی عباس(ع)، این حرم مطهر گل‌آرایی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام علیرضا محلوجی  امروز در جلسه هماهنگی مراسم گل‌آرایی حرم مطهر امامزاده آقا علی عباس(ع) اظهار کرد: در آستانه روز عرفه و عید قربان و دهه امامت و ولایت و همچنین اولین سالروز تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به شهر بادرود و امامزاده آقاعلی عباس(ع)، آئین گل‌آرایی حرم مطهر آقاعلی عباس(ع) فردا چهارشنبه با برگزاری مراسمی معنوی و مذهبی برگزار می‌شود.

وی افزود: خادمین افتخاری گل‌آرایی عتبات عالیات و مشاهد مشرفه از موسسه فرهنگی مذهبی محبان حضرت فاطمه زهرا(س) تهران با 35 هزار شاخه گل حرم مطهر را آذین‌بندی و گل‌آرایی می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود تصریح کرد: این مؤسسه مفتخر است که سالانه حرم مطهر امام علی(ع) و امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و حرم مطهر امام رضا(ع) و سایر مشاهد مشرفه را گل‌آرایی و تزئین کند.

در ادامه علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز اظهار کرد: جهت بازتاب جلوه‌های زیبای این مراسم معنوی در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی «مسابقه عکاسی گل‌آرایی حرم» برای زائران و مجاوران امامزادگان در این ایام پیش‌بینی شده که به سه نفر برگزیده در روز چهاردهم شهریور ماه همزمان با سفر تاریخی مقام معظم رهبری به آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس و سید محمد(ع) هدایایی اهدا خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند حداکثر سه اثر خود را از آئین گل‌آرایی حرم مظهر به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس تا تاریخ 12 شهریور ماه به آی دی تلگرام @farhangnatanz ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م 

 

گل‌آرایی آستان مقدس آقا علی عباس (ع)بادرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.