نماینده مردم ارومیه گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کرده‌اند، اما هنوز هیئت رئیسه اقدامی انجام نداده است.

قاضی‌پور:هیئت رئیسه درباره سوال از رئیس جمهور اقدامی نکرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در صحن علنی امروز (چهارشنبه 8 شهریور) مجلس در تذکری با استناد به ماده 212 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: طبق این ماده اگر یک چهارم نمایندگان مجلس سوال از رئیس جمهور داشته باشند، باید در اسرع وقت در دستور کار صحن مجلس قرار گیرد.

وی افزود: تعداد 100 تن از نمایندگان مجلس سوال از رئیس جمهور درباره موسسات اعتباری را امضا کرده‌اند، اما هنوز هیئت رئیسه اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

مطهری:تخلف شده و سوال باید به کمیسیون ارجاع شود

علی مطهری نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر قاضی‌پور گفت: تذکر شما وارد است، اگر تعداد امضاها به تعداد یک چهارم نمایندگان برسد و حداقل 74 امضا داشته باشد باید رئیس جمهور ظرف یک ماه به صحن مجلس بیاید و پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: به نظرم درباره سوال از رئیس جمهور تخلف شده و طرح سوال نمایندگان باید به کمیسیون ارجاع شود، البته این متوجه رئیس مجلس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار