6 درصد مردم گیلان فعالیت ورزشی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در حاشیه برگزاری هفتمین دوره آموزش بین المللی مدیریت و رهبری ورزش همگانی کشور در رشت گفت: وجود بیش از 144 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان گیلان با قریب دو و نیم میلیون نفر جمعیت نشان دهنده فعالیت ورزشی حدود 6 درصد مردم استان است.

وی افزود: میانگین ورزشکاران سازمان یافته در سطح کشور باید پنج درصد باشد که این رقم در گیلان 5.88 درصد است و خوشبختانه از میانگین کشوری جلوتر هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به برپایی هفتمین دوره آموزش بین المللی مدیریت و رهبری ورزش همگانی کشور اظهار داشت : خوشبختانه دو مدرس طراز اول جهان از کشورهای هلند و فرانسه به عنوان مدرس در این دوره آموزشی حضور دارند و امیدواریم که این دوره، خروجی بسیار خوبی برای ورزش همگانی داشته باشد.

رهنما تصریح کرد: هفتمین دوره آموزش بین المللی مدیریت و رهبری ورزش همگانی کشور از صبح روز سه شنبه با حضور 110 مدیر و مربی ورزش های همگانی کشور ، به مدرسی پی یرباردنز از هلند و جان فرانسوا از فرانسه در مهمان سرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت آغاز شد.

 

 انتهای پیام/م.ع

وجود بیش از 144 هزار ورزشکار سازمان یافته در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.