رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از فعالیت ۷۵ مبلغ خواهر و برادر در این شهرستان خبر داد.

فعالیت ۷۵ مبلغ بومی در شهرستان الیگودرز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، گفت: فعالیت تبلیغی مبلغان فرصتی برای بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه است.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان در شهرستان الیگودرز بیان داشت: در طول سال 75 مبلغ بومی این شهرستان به صورت مستمر در مناطق تبلیغی مشغول فعالیت هستند و افزون بر این مبلغان در مناسبت های دینی مختلف از حضور مبلغان غیربومی نیز بهره مند می شویم.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز یادآور شد: مبلغان بومی در مساجد، مدارس و مراکز دانشگاهی در مناطق شهری و روستایی در جهت تبیین و ترویج ارزشها و آگاهی بخشی به نسل جوان فعالیت دارند.

وی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و هدف قرار دادن نسل جوان خاطرنشان کرد: فعالیت تبلیغی مبلغان با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب و مقابله با هجمه های فرهنگی صورت می گیرد.

حجت الاسلام محمودی برگزاری گفتمان های دینی، کلاس های معارف اسلامی، مراسم قرائت دعا و زیارت، اقامه نماز، سخنرانی و کلاسهای قرآنی با حضور مبلغان در طول سال و به مناسبتهای مختلف برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها را گسترش و تبیین فرهنگ دینی و قرآنی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه به ویژه بین نسل جوان دانست و بیان کرد:‌ بصیرت بخشی به نسل جوان موجب مصون سازی این قشر در مقابله با توطئه های فرهنگی است.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز اظهار داشت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی خنثی کننده هجمه های فرهنگی و بهترین راه مقابله با سبک زندگی غربی و آسیب های حاصل از آن است.

انتهای پیام/م

 ۷۵ مبلغ بومی در شهرستان الیگودرز فعالیت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.