استاندار قزوین از آماده سازی جاده ناحیه شهری مهرگان به کورانه برای تردد آسانتر ساکنان این ناحیه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: جاده مهرگان به کورانه در اسرع وقت آماده می‌شود تا ساکنان آن دیگر برای ورود به شهر قزوین عوارض پرداخت نکنند.

استاندار همچنین درادامه به پرداخت تسهیلات بهین یاب به واحد‌های مشکل دار اشاره کرد و گفت: پارسال با پرداخت تسهیلات بهین یاب از اخراج  پنجاه هزار کارگر جلوگیری شد.

همتی افزود: این طرح با جدیت در دستور کار قرار دارد و قزوین از این حیث جزو استان‌های پیشتاز است.

وی با بیان این که انحراف در پرداخت تسهیلات بهین یاب در قزوین کمتر از ۵ درصد است، گفت : با کسانی که تسهیلات بهین یاب را در جای دیگری هزینه کرده اند طبق قانون برخورد شده است.

استاندار گریزی هم به هفته دولت زد و گفت: در این هفته یک هزار و ۸۱ پروژه با اعتبار ۴۵۸ میلیارد تومان افتتاح شد که با بهره برداری از این طرح‌ها برای دو هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

استاندار قزوین درباره شایعه رفتن و تغییرش هم با گفتن این جمله که وی تعلق خاصی نسبت به این استان دارد و خود را قزوینی می‌داند، افزود: البته هر کجا که باشم ایران سرای من است.

استاندار گفت: من کارمند دولت هستم و هر جا که باشم باید خدمت کنم و اگر توفیقی باشد که در قزوین باشم، با جدیت در راه آبادانی و پیشرفت این استان قدم برمی دارم.

انتهای پیام/

 

آماده سازی جاده ناحیه شهری مهرگان به کورانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار