رئیس شورای شهر تهران گفت: قراری مبنی بر حضور شهردار در جلسه امروز شورا گذاشته نشده بود و قرائت سوگندنامه توسط نجفی در جلسه هم اندیشی شورا مطرح خواهد شد.

توضیحات رئیس شورای شهر تهران در مورد سوگند یاد نکردن نجفیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع ذبح دام در عید سعید قربان، اظهار داشت: ذبح دام بر خلاف قانون هنوز در سطح شهر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آماری در  خصوص امن بودن و بهداشت ذبح دام در تهران وجود ندارد.

هاشمی در ادامه گفت: دستور جلسه امروز در رابطه با کارت بلیط الکترونیکی شهری بود که به کمیسیون های تخصصی برای بررسی بیشتر ارجاع شد.

رئیس شورای شهر افزود: دستور دیگر جلسه امروز، نمایندگی اعضای شورا در کمیسیون مختلف کاری و شیوه عملکرد آنها بود که باید تصمیم می‌گرفتیم به شکل قبل انجام شود و یا بر اساس روش‌های جدیدی باشد که فرصت کم بود و ادامه بحث به جلسات بعد موکول شد.

هاشمی ادامه داد: در جلسه امروز قرار بود معاونت خدمات در مورد خدمات شهری و همچنین خدمات اربعین گزارش بدهد که فرصت نشد و در جلسات بعد حتما در این باره طرح موضوع می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر موضوع سد معبر و تضعیف حقوق شهروندی پاسخ داد: هنوز در این رابطه بحثی نکردیم و در اولین فرصت به این مهم رسیدگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار