تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را صبح امروز سه‌شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال کرد. در این تمرین هفت بازیکن حضور نداشتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرینات سرخپوشان امروز در نوبت صبح دنبال شد. بازیکنان برای این منظور از ساعت 9:30 دقیقه در مجموعه حاضر شدند و تمرین از ساعت 10:05 دقیقه آغاز شد.

6 ملی‌پوش غایبان این تمرین بودند و محسن مسلمان هم که مصدوم است با لباس غیر ورزشی در محل تمرین حاضر بود و کار همبازیان خود را تماشا کرد.

از کادر فنی هم مارکو استیلینوویچ غایب بود و به جای او چوک برنامه بدنی و گرم کردن را هدایت می‌کرد.

تمرین بعد از گرم کردن با پرتاب‌های دست به محوطه جریمه آغاز شد که مهاجمان باید با فریب دادن دروازه‌بان ابتدا با ضربات پا و سپس با ضربات سر گلزنی می‌کردند. این بخش از تمرین برای 15 دقیقه به طول انجامید.

در مرحله بعد 15 دقیقه تمرینات بدنی در برنامه قرار گرفت. پرش، چرخش، استارت و بعد حرکت از بین موانع در این بخش دنبال شد.

پس از آن، بار دیگر تمرینات تاکتیکی در دستور کار بود. ارسال از کناره‌ها و زدن ضربات سر روی سر مدافعان در این بخش مرور شد و در ادامه نیز پرش سه گام، پرس برای سرزنی و انجام حرکات سرعتی به انجام رسید.

گفتنی است؛ سرخپوشان پایتخت بعدازظهر امروز از ساعت 17:30 دقیقه تمرین نوبت دوم خود را انجام خواهند داد و فردا هم در یک نوبت تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/

تمرین صبح سه شنبه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار