علی‌زاده از بورسیه دانشجویان مهاجر دارای رتبه‌های تک رقمی و دورقمی کنکور توسط وزارت علوم در ایران در همه مقاطع و رشته‌ها، خبر داد.

رتبه‌های برتر مهاجر کنکور در ایران بورسیه می‌شوندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالحمید علی‌زاده» مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی در وزارت علوم  اظهار داشت: با بررسی‌ها و تدابیر صورت گرفته توسط ریاست امور دانشجویان، مصوبه‌ای را تصویب کردیم که از این پس دانشجویان نخبه و استعدادهای درخشان مهاجر که در ایران کانکور می‌دهند و دارای رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی هستند و سازمان سنجش رسما به ما اعلام می‌کند، بورس کامل خواهیم کرد.

وی افزود: خوش‌بختانه شرایط حمایت از نخبگان خارجی در کنار حمایت از نخبگان داخلی، فراهم شده‌است و در دستور کار قرار گرفته‌است.

علی‌زاده، گفت: تقاضاهای دانشجویان نخبه مهاجر در کار گروه بورس مطرح شد و پس از بررسی بورسیه‌ها به نخبگان، اعطا شد.

وی تصریح کرد: منتظر هستیم که هفته‌ی آینده نتایج نهایی کانکور اعلام شود و این دوستان با بورسیه وزارت علوم، وارد دانشگاه، شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
تمام وزارت خانه ها - ارگان ها و دستگاه های مرتبط با کنکور و آینده مملکت میتوانند با یک نظرسنجی و همچنین الگو گرفتن از دانشگاه های خوب کشورهای موفق علمی جهان ( که چگونه پذیرش دانشجو دارند؟) ، در رفع این مشکل تصمیم بگیرند . لطفا برای رفع مشکل مردم همت کنید. تا مردم برای قبول شدن در رشته مورد علاقه شان به خارج از کشور هجرت نکنند یا اینقدر هزینه خرج کلاسهای کنکور ندهند .
آخرین اخبار