استاندار خوزستان از برچیده شدن مدارس کانکسی در استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در بازدید از غرفه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در نمایشگاه هفته دولت، بیان کرد: مسئولان به آموزش و پرورش خوزستان به عنوان بزرگ ترین دستگاه اجرایی استان توجه ویژه‌ای دارند.
وی با اشاره به اختصاص هزینه 200 میلیارد ریالی برای برچیده شدن مدارس کانکسی در خوزستان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه مدارس کانکسی خوزستان تا پایان سال برچیده می‌شوند.
شریعتی اذعان کرد: رشد 61 درصدی رتبه‌های زیر 1000 کشوری کنکور در خوزستان قابل توجه است. کسب این موفقیت ناشی از پیگیری‌های مستمر مدیرکل آموزش و پرورش استان و مصوبات شورای آموزش و پرورش است. برگزاری کلاس‌های کنکور، استفاده از ظرفیت مشاوران برتر و برگزاری آزمون‌های آزمایشی، از مهم‌ترین دلایل کسب این موفقیت در استان است.
استاندار خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان به عنوان نهادی که با بالاترین جامعه آماری استان مرتبط است، می‌تواند نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و ارتقای کیفیت شاخص‌های اجتماعی داشته باشد.
وی افزود: 200 میلیارد ریال اعتبار برای برچیده شدن تمام مدارس کانکسی خوزستان اختصاص یافته است. امیدواریم با این اقدام شاهد برطرف شدن مشکلات دانش‌آموزان خوزستان و ارتقای شاخص‌های آموزشی - پرورشی میان دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار استان باشیم.
انتهای پیام/گ

مدارس کانکسی در خوزستان برچیده می شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار