سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تکواندو یکی از رشته هایی است که اعمال نفوذ افراد مختلف در نتیجه آن تاثیرگذار نیست.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی بی باک در گفتگو با رادیو در خصوص نقش مربیان تکواندو در کسب نتایج تکواندوکاران ایران اظهار داشت: من فکر می کنم در سال های اخیر نقش مربیان در نتیجه گیری بهتر تکواندوکاران نسبت به گذشته بیشتر شده و ما باید نقاط ضعف و قوت تمام حریفان را آنالیز کرده و بازیکنان تیم را راهنمایی کنیم، همچنین داشتن اختیار استفاده از کارت و اعتراض در تکواندو باعث پر رنگ تر شدن نقش مربیان شده است.

او در مورد کاهش اشتباهات داوری در تکواندو گفت: خوشبختانه اشتباهات داوری در تکواندو نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته و در حال حاضر تکواندو یکی از رشته هایی است که اعمال نفوذ افراد در نتیجه آن موثر نیست.

در گذشته علاوه بر حریف با داوران تکواندو هم مبارزه می کردیم

 سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: در گذشته سطح اشتباهات داوری بسیار زیاد بود و تکواندوکاران کشورمان در رقابت های بین المللی باید علاوه بر حریف، با داوران نیز مبارزه می کردند، خوشبختانه با توجه به اینکه در سال های اخیر سلطه کره ای ها در کمیته داوران پایان یافته و هوگوها نیز الکترونیکی شده اند در حال حاضر اعتراض خاصی به داوری تکواندو وجود ندارد.

 

بی باک در پاسخ به این سوال که آیا در طول زندگی خود مرتکب اشتباه شده است یا خیر؟ عنوان کرد: همه انسان ها در زندگی شان مرتکب خطاها و اشتباهاتی می شوند و مهم این است که ما خطای خود را بپذیریم و آن را تکرار نکنیم، من نیز در زندگی مرتکب اشتباهاتی شده ام اما سعی می کنم از آنها درس بگیرم و از تکرارشان پرهیز کنم.

 

انتهای پیام/

اظهارات بی باک در خصوص رقابت های بین المللی تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار