سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: نظر خود را درباره خدابخشی و اسبقی در جلسه ای با مسئولان مطرح کردم اما فدراسیون تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد.

مهدی بی باک در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت تیم ملی تکواندو اعزامی به گرند پری مسکو عنوان کرد:کمتر از دو هفته به آغاز مسابقات گرندپری مسکو مانده و بیشتر تمرینات تیم انجام شده است، بلافاصله بعد از مسکو آماده حضور در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی ازبکستان می شویم تا بتوانیم سهمیه بازی های آسیایی را کسب کنیم.


بی باک افزود: حدود یک هفته پیش در مورد مسابقات ازبکستان مطلع شدیم و به همین منظور از و حميدرضا هاديان (وزن 58- كيلوگرم)، سروش احمدی (وزن 63- كيلوگرم)، اميرحسين ساسان (وزن 80- كيلوگرم) و سجاد مردانی (وزن 87+ كيلوگرم) دعوت کردیم تا در اردوی تیم حاضر شوند تا بعد از رقابت های مسکو این بازیکنان در کنار ابوالفضل یعقوبی، محمد کاظمی به جام ریاست فدراسیون جهانی اعزام شوند. بازیکنان دعوت شده به تیم از روز شنبه تمریناتشان را آغاز کردند تا در این مدت زمان کوتاه آمادگی لازم را کسب کنند.

او در مورد دعوت از بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی و احتمال حضور این 2 بازیکن در تیم ملی بیان کرد: در این مورد جلسه ای با مسئولان فدراسیون داشتم و نظراتم را اعلام کردم و فدراسیون نتیجه آن را مطرح می کند.در مورد دعوت از این 2 بازیکن مصاحبه ای انجام ندادم و صحبتی نکردم.باید منتظر اعلام نظر فدراسیون باشیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد ترکیب تیم ملی اعزامی به ازبکستان تصریح کرد: آرمین هادی پور به دلیل حضور در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان  در ازبکستان تیم ملی تکواندو را همراهی نخواهد کرد و تیم ملی با ترکیب 6 تکواندوکار اعلام شده، در جام ریاست حضور پیدا می کند تا بتوانیم در تمام اوزان سهمیه بازی های آسیایی را کسب کنیم.

بی باک بیان کرد: پیش از این قرار بود تیم ملی تکواندو که به هدایت فریبرز عسکری است در ازبکستان به عنوان یک دیدار تدارکاتی حضور یابد اما با توجه به اهمیت این مسابقات در کسب سهمیه، با نظر فدراسیون در قالب سه تیم شامل دوگروه مردان و یک گروه بانوان در ازبکستان حاضر می شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه مصدومیت و آسیب دیدگی در ترکیب تیم ملی نداریم و تلاش می کنیم در رقابت های پیش رو نتیجه لازم را کسب کنیم.


انتهای پیام/


احتمال حضور اسبقی و خدابخشی در تیم ملی تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار