تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر تدبر طلاب در قرآن

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم تدبر بیش از پیش طلاب حوزه های علمیه در قرآن کریم تاکید کرد.

تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر تدبر طلاب در قرآنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم  نماینده ولی فقیه  آذربایجان شرقی،در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه در تبریز توجه به حفظ قرآن و تدبر در مفاهیم آن را زمینه ساز بهره مندی سایرین از دانش طلبه برشمرد و گفت: طلبه ای که از معرفت قرآنی برخوردار باشد از بسیاری از موانع عبور می کند.


وی توجه به پژوهش را از دیگر ضروریات حوزه های علمیه دانست و گفت: زمانی این پژوهش ها به ثمر می نشیند که نتایج آن مورد استفاده عملی قرار گیرد.


نماینده ولی فقیه در استان دین شناسی، خود سازی و عالم به زمان بودن و را از اصول تربیت یک طلبه بیان کرد و گفت: امیدوارم با رعایت این اصول شاهد پیشرفت و تحول در حوزه های علمیه آذربایجان باشیم.


وی اخلاص و تهذیب نفس را وظیفه اصلی هر طلبه خواند و افزود: تمامی علم یک طلبه در ازای تهذیب نفس ارزش ذاتی خود را نشان میدهد.


حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم هدایت دینی و فکری،هدایت سیاسی و بصری و افزایی و راهنمایی و حضور در صحنه های اجتماعی را اصلی ترین وظایف طلاب برشمرد و تصریح کرد: در سایه این مجاهدت ها اندیشه های ناب اسلامی در جامعه متبلور شده،کشور رنگ و بوی انقلابی گری به خود میگیرد و سرانجام خدمت رسانی به مردم در تمام عرصه ها عملیاتی می شود.

 

انتهای پیام/خ

 طلبه ای که از معرفت قرآنی برخوردار باشد از بسیاری از موانع عبور می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.