تبریز؛

حجاب زدایی با شیوه های نوین در حال انجام است

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر عج هشترود با اشاره به حجاب زدائی در جامعه امروز با شیوه های نوین، افزود: این توطئه ها امروز از طریق جنگ نرم و با استفاده از ماهواره ها و برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی دنبال می شود.

حجاب زدایی با شیوه های نوین در حال انجام استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام میرعلی جاهد روز سه شنبه در آیین حجاب و عفاف در این شهرستان با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی گفت: دین، حجاب را امری واجب و ضروری برشمرده از این ‌رو غیرقابل‌ حذف و چشم ‌پوشی است.
وی با بیان اینکه حجاب مانعی برای رشد و ترقی نیست تصریح کرد: با رعایت حجاب و عفاف، گوهر وجود انسان حفظ‌ شده و از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی، خانوادگی و جلوگیری می‌شود.
جاهد به اهمیت حجاب در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: اسلام به خاطر حفظ حیا، کرامت و جلال، جلوگیری از هوس بازی و گسستن نظام خانواده حجاب را واجب کرده و رعایت عفاف و حجاب را در امنیت فردی و اجتماعی جامعه و استحکام بنیان خانواده موثر می داند.
مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا هشترود نیز با بیان اینکه پوشش دینی، نگهبان زن از نگاه های آلوده و آسیب های احتمالی است گفت: حجاب و پوشش صحیح زنان یکی از عوامل موثر در حفظ و استحکام بنیان خانواده است و حجاب و عفاف به عنوان 2 ارزش در جامعه بشری و اسلامی مطرح است.
زهرا عباس نژاد با بیان اینکه حجاب میوه عفاف است و عفاف ریشه در حجاب دارد ادامه داد: حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون و محفوظ نگه می دارد.
وی گفت: اگر زنان جامعه باحجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می‌ مانند و هم در جامعه، سلامت خانواده حفظ خواهد شد.
وی اصالت زن مسلمان راعفت او دانست و حجاب را مهمترین رکن آن برشمرد و گفت: خانواده ها در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب بسیار موثر هستند و خانواده سالم جامعه سالم را تضمین می کند. 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار