استاندار خوزستان بر ضرورت تداوم ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی تاکید داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید به صورت مداوم باشد و به صورت ماهیتی انجام شود تا نتیجه آن خدمت به مردم و رضایتمندی ارباب رجوع باشد.

وی بیان داشت: ازمدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که از رفتارها و کارهای زائد جلوگیری کنند و آنها را حذف کنند. باید تلاش کنیم تا فکر نو و ساختار جدید در دستگاه‌های اجرایی حاکم شود تا در نهایت کارهای علمی و کارشناسانه و مواردی که منجر به خدمت‌رسانی می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن و به صحیح‌ترین و سالم‌ترین روش انجام شود.

شریعتی گفت:خوزستان یک استان ملی است و رویکرد ما نیز در انجام کارها باید ملی باشد. به طور مثال در بحث اربعین هر چه عملکرد ما بهتر باشد نتایج مخابره‌شده به کشور تابلوی مثبت‌تری خواهد بود.

استاندار خوزستان افزود: دربحث برق در طول سال‌ها آن طور که باید و شاید به زیرساخت‌ها توجه نشده بود و نتیجه آن شد که سیستم برق ما با هر تلاطمی دچار مشکل می‌شود. البته دوستان ما در برق منطقه‌ای با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهند در تلاش هستند مشکلات را حل کنند. چرا باید کلیدهای اتوماتیک در یک کلانشهر دیگر 800 عدد باشد اما در اهواز تنها 80 کلید اتوماتیک وجود داشته باشد؟

وی افزود: باید تلاش کنیم که تعهد، کارآیی، کارآمدی و توانمندی جزو شاخص‌های اصلی ما باشند. همچنین باید تلاش کنیم که استان خوزستان را برای کارآیی بهتر، شاداب‌تر کنیم تا بیش از پیش خدمات مناسب‌تری ارائه داده و رضایتمندی بهتری حاصل شود.

شریعتی در پایان گفت: در بحث قطعی برق تمام دستگاه‌های استان به میدان آمدند و برای پایداری وضعیت تلاش کردند. و دستگاه‌ها تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط انجام دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.