سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز از افتتاح و بهره برداری 60 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی به مناسبت هفته دولت در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبی الله خون میرزائی، سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز با تشریح طرح های این شهرستان در هفته دولت بیان داشت: 60 پروژه عمرانی در حوزه های مختلف به مناسبت هفته دولت، با حضور مسئولان استانی و کشوری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
وی به پروژه های شاخص این شهرستان اشاره و اظهار کرد: گازرسانی به روستاها،احداث و تجهیز کتابخانه شهدای بخش غیزانیه، راه اندازی سیستم ویدیو وال هواشناسی، خرید و نصب سامانه گزارشات جوی و اطلاعیه های هواشناسی، بهسازی و آسفالت معابر و خیابان های روستاها، بهره برداری از فاز اول پروژه پست 132.32کیلوولت منطقه پردیس اهواز، احداث بی 132کیلو ولت دوم در پست 400.132کیلو ولت شهید هاشمی، افتتاح فاز2 ساختمان حمایتی کمیته امداد، واحد مسکن مهر اهواز 2 هزار واحدی نفت (200 واحد قابل افتتاح)، مرکز بهداشت شهری عین 2 اهواز، ضریح و سیستم تهویه علی بن مهزیار، فاز یک مجتمع خدماتی رفاهی کیلومتر 11 محور کمربندی اهواز، فاز 2 مجتمع خدمات رفاهی در کیلومتر18 محور اهواز-اندیمشک و فاز 1 و 2 مجتمع خدمات رفاهی کیلومتر 29 محور اهواز- آبادان از پروژه های شاخص این شهرستان هستند.
خون میرزائی از نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و دکتر شریعتی استاندار خوزستان در جهت رفع مشکلات شهرستان اهواز تشکر و قدردانی کرد و اذعان داشت: شهرستان اهواز بیش ترین تعداد پروژه شاخص و همچنین بیش ترین اعتبار هزینه شده در بین دیگر شهرهای استان را دارد.
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز تصریح کرد: آبرسانی به روستاها، طرح های کشاورزی، راه، مراکز و خانه های بهداشتی و درمانی را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در سطح شهرستان است.
این مقام مسئول در پایان اطلاع رسانی عملکرد و خدمات مسئولان را حق مردم دانست و بیان کرد: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد دستگاه های دولتی به مردم است.
انتهای پیام/گ

بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار