نگاهی به برنامه‌های هفته دولت در خوزستان

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان برنامه های هفته دولت در استان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهاب رزمی، دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، گفت: نمایشگاهی به همین مناسبت ساعت ۱۹ بعدازظهر شنبه، 4 شهریورماه افتتاح و تا 8 شهریور دایر می باشد.
وی بیان کرد: در نمایشگاه امسال از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و همچنین هنرمندان دعوت شده است و در این راستا برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های فرهنگی در حاشیه نمایشگاه اجرا خواهد شد.
رزمی اذعان داشت: در این نمایشگاه 40 دستگاه اجرایی که عملکرد شاخصی داشته‌اند، غرفه‌هایی را در اختیار خواهند داشت تا دستاوردهایی که در این دولت به دست آورده‌اند و همچنین فعالیت‌های خود را ارائه دهند.
این مقام مسئول اظهار کرد: کمیته فرهنگی هنری در ستاد بزرگداشت هفته دولت تشکیل شده که از هنرمندان و خوانندگان کشوری و استانی بخصوص هنر و آوازهای کلاسیک دعوت به شده است. آیین‌های سنتی و حضور موسسات خیریه و برپایی جشنواره‌های غذا نیز از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان افزود: 4 همایش با عنوان بهداشت و سلامت، بانوان و بررسی نقش زنان در توسعه، ریزگردها، پایش، اثرات و راه‌های مقابله با آن و همچنین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و رفع موانع تولید، در محل کتابخانه مرکزی (تالار مهتاب) از چهارم تا هشتم شهریورماه برگزار می گردد.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از آقای آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت به عمل آمده تا روز شنبه، افتتاح نمایشگاه هفته دولت با حضور وی انجام شود.
شهاب رزمی اظهار داشت: امیدواریم نمایشگاه امسال بتواند به خوبی دستاوردهای دولت در استان را به نمایش بگذارد و با توجه به برنامه‌های جانبی متنوع، هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.
وی اذعان کرد: اين نمايشگاه از چهارم تا هشتم شهریور ماه سال جاری به مدت 5 روز از ساعت 19 تا 24 پذيرای بازديدکنندگان، کارشناسان، صاحبان صنايع و متخصصان، در محل دائمی نمایشگاه اهواز خواهد بود.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.