سرپرست شهرداری سنندج از آمادگی شهرداری برای پخش 50 تن آسفالت در معابر سطح شهر سنندج خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علی‌رضا کاظم سرپرست شهرداری سنندج صبح امروز در جلسه بررسی بهسازی و آسفالت معابر شهر سنندج با بیان اینکه محدویت اجرایی برای آسفالت معابرنداریم،گفت: در صورت آماده‌بودن معابر و عدم مشکل تاسیساتی، پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری آمادگی پخش 50 هزار تن آسفالت را دارند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای سال‌جاری مقرر شد که بخش قابل توجهی  از معابر و محلاتی که از تعهدات سال گذشته بود بهسازی و آسفالت شود.

کاظمی با اشاره  به اینکه بسیاری از معابر و خیابان‌های سطح شهر تاکنون بهسازی و آسفالت شده است، بیان کرد: تا پایان فصل عمرانی سال‌جاری کمتر از دوماه باقی مانده که باید با برنامه‌ریزی مناسب و بر اساس اولویت مابقی محلات سطح شهر آسفالت شود.

 سرپرست شهرداری سنندج گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار‌، قرار است جدول‌گذاری محلات و خیابان‌های سطح شهر توسط شهرداری مناطق و کار زیرسازی این معابر هم توسط سازمان خدمات موتوری انجام گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان هم در راستای اجرای فعالیت‌های عمرانی خود اقدام به حفاری در معابر اصلی می‌نمایند، افزود: لزوم لکه‌گیری معابری که حفاری در آن انجام شده است قبل از شروع فصل بارندگی باید در اولویت برنامه بهسازی شهرداری قرار گیرد.

سرپرست شهرداری سنندج گفت: با هدف تسریع در اجرای آسفالت و بهسازی معابر پیمان کاران طرف قرارداد از نظر مالی تامین می‌شوند تا بتوانیم به تعهدات خود در خصوص بهسازی محلات جامع عمل بپوشانیم.

 انتهای پیام/ م ح

 لزوم لکه گیری معابر سنندج تا قبل از شروع فصل بارندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار