معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان با اشاره به اختتامیه کلاسهای طرح نشاط معنوی گفت:بیش از هزار و 200 دانش آموز طی ایام تعطیلات تابستان در این طرح شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان گفت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقاف فراغت تابستانی و استفاده حداکثری جوانان و نوجوانان، با ارائه برنامه های فرهنگی و آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امامزادگان عظیم الشأن هرساله با شروع تعطیلات تابستان آغاز و تا پایان تابستان ادامه دارد.
وی افزود:امسال این طرح از نیمه دوم تیر در 37 پایگاه مستقر در اماکن متبرکه و مذهبی استان با شرکت 720 دانش آموز دختر و480 دانش آموز پسر برگزارشد.
فاطمی تصریح کرد: کلاس های برگزار شده در قالب این طرح در مقاطع تحصیلی ویژه دانش آموزان برنامه ریزی شد که در اجرای این کلاس ها ازروحانیون مبلغ بومی و غیر بومی در دو بخش خواهران و برادران به عنوان مربی استفاده شد.
وی برگزاری کلاسهایی جهت تصحیح قرائت نماز در قالب طرح نشاط، برگزاری برنامه های؛ انس با قرآن، زیارت امامزادگان، غبار روبی، برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی در طول طرح در بقاع متبرکه شاخص و دارای ظرفیت استان، برگزاری دوره های امامزاده شناسی و معرفت نسبت به امامزادگان استان و شهرستان، برگزاری آزمون و تجلیل از دانش آموزان و مربیان برتر در مراسم اختتامیه را از جمله دیگر برنامه های این طرح تابستانی ذکر کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان با بیان اینکه کلیه برنامه های فرهنگی اجرایی در اماکن متبرکه در راستای هدف قرار گرفتن امامزادگان عظیم الشان به قطب فرهنگی و گردشگری می باشد؛ افزود: طی پارسال بیش از 2 هزار و 500 دانش آموز در کلاسهای این طرح سازمانی شرکت داشتند.
انتهای پیام/ی

شرکت دانش آموزان در کلاسهای تابستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.