مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) از افتتاح ۱۱پروژه با اعتبار۶۰ هزار و ۹۶میلیون ریال در این ناحیه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

افتتاح 11 پروژه راه آهن شمالشرق ( 1 )به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشاد زادخور مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) با تشریح برنامه های راه آهن شمالشرق(۱) در هفته دولت گفت :  در این ایام ۱۱ پروژه افتتاح می شود که نخستین آنها تامین و نصب دیوار پیش ساخته بتونی در ایستگاه دامغان به طول یک هزار و ۵۰۰متر و با اعتبار شش میلیارد و ۴۸۳میلیون ریال از محل اعتبارات ملی است که با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی افزود: دومین پروژه نمازخانه، وضوخانه و سرویس بهداشتی ایستگاه امروان است که به مساحت ۶۵۰ متر مربع و با اعتبار هشت میلیارد و ۹۱ میلیون ریال از محل سایر منابع ساخته و افتتاح می شود، سومین پروژه نیز توسعه سکوی این ایستگاه با متراژ سه هزار و ۵۰۰ متر و با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی است که این طرح نیز قابل افتتاح در هفته دولت محسوب می شود.

 

مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) گفت: چهارمین پروژه این اداره کل احداث سیستم آبرسانی سکوی راه آهن شاهرود به طول یک هزار و ۵۰۰ متر مربع است که با اعتبار ۶۹۹میلیون ریال از محل سایر منابع افتتاح خواهد شد ، همچنین بهسازی تجهیزات برق پنج ایستگاه در سطح استان سمنان دیگر پروژه ای است که با اعتبار ۷۴۳میلیون ریال صورت می پذیرد.

 

زادخور تاکید کرد: ششمین پروژه قابل افتتاح در هفته دولت بازسازی منازل مسکونی سازمانی در شاهرود، دامغان و سمنان است که این طرح با بازسازی پنج منزل مسکونی و با اعتبار یک میلیارد و ۷۳۶میلیون ریال تکمیل شده است.

 

وی تصریح کرد: راه آهن شمالشرق(۱) همچنین پروژه محوطه سازی ایستگاه شاهرود را نیز با اعتبار دو میلیارد و ۴۹۷میلیون ریال به بهره برداری می رساند.

 

مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) افزود: دو طرح دیگر قابل افتتاح راه آهن شمالشرق(۱) نیز بازسازی ۱۰ ساختمان در مجموعه راه آهن شاهرود و سمنان است با اعتبار دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و همچنین تعمیرات اساسی ساختمان های مسافربری اداره کل در ایستگاه هایی مانند جوین، آزادور، سنخواست، بکران شاهرود و ... با اعتبار یک میلیارد و ۹۹۹میلیون ریال محسوب می شوند که این دو طرح نیز از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار شده اند و در هفته دولت افتتاح خواهند شد.


انتهای پیام / ه


جزئیات افتتاح پروژه راه آهن شمالشرق 1


منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.