مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس تفاهم نامه آموزش و پرورش استان و بنیاد مستضعفان کشور بی سوادی در شهرستان قلعه گنج طی سه سال آینده ریشه کن می شود.

بی سوادی در شهرستان قلعه گنج ریشه کن می شودبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد محسن بیگی گفت: با تلاش آموزش و پرورش، انسداد مبادی بی سوادی در استان پیشرفت خوبی داشته و شهرستان قلعه گنج نیز نرخ جذب خالص پایه اول ابتدایی 5 درصد نسبت به سال 90 رشد داشته و امید است تا سه سال آینده بی سوادی در این شهرستان ریشه کن شود.

وی در مراسم انعقاد تفاهم نامه ریشه کنی و انسداد مبادی بی سوادی در شهرستان قلعه گنج بین اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و بنیاد مستضعفان کشور افزود : علاوه بر انسداد بی سوادی باید با جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل از افزایش روند بی سوادی جلوگیری شود که قلعه گنج در این زمینه در سال تحصیلی گذشته 60 دانش آموز بازمانده از تحصیل را جذب کرده است.

محسن بیگی عزم ملی و همکاری همه مردم و دستگاه های اجرایی را لازمه ریشه کنی بی سوادی دانست و بر معرفی افراد بی سواد به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در قالب تفاهم نامه آموزش و پرورش و بنیاد مستضعفان کشور بی سوادی در شهرستان قلعه گنج تا سه سال آینده ریشه کن می شود.

انتهای پیام/ح

باهمت بنیاد مستضعفان بی سوادی درقلعه گنج ریشه کن می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار