مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: 60 دستگاه آسانسورغیراستاندارد از مراکز دولتی، اماکن عمومی و بیمارستان‌ها به منظور حفظ ایمنی و سلامت مردم پلمپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا دهدشتی زاده، مدیرکل استاندارد خوزستان اظهار کرد: ممکن است در زمان نصب آسانسور ضوابط و مقررات استاندارد رعایت شده باشد اما به تدریج آسانسور مجددا باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا از عملکرد بخش‌های مختلف آن اطمینان حاصل شود.

وی افزود: باید هرسال آسانسور ها توسط مالک مورد بازررسی و ارزیابی قرار بگیرند تا اگر نیاز باشد بر روی آسانسور تعمیرات یا تعویض قطعات انجام شود.

مدیرکل استاندارد خوزستان ادامه داد: در این زمینه طرحی مبنی بر کنترل آسانسورهای دستگاه‌های دولتی، اماکن عمومی و بیمارستان‌ها توسط استانداری خوزستان تدوین و به اداره‌کل استاندارد خوزستان ابلاغ شد و پس از آن کار بررسی آسانسورهای دستگاه‌های دولتی، اماکن عمومی و بیمارستان‌ها آغاز شد.

دهدشتی زاده عنوان کرد: در قالب این طرح 250 آسانسور را در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی و آزمایش قرار داده و نواقص و مشکلات به مالک و بهره‌بردار آن‌ها اطلاع داده شد. در این زمینه مهلتی در نظر گرفته شد تا نواقص رفع و مشکلات حل شود تا آسانسورها بتوانند با ایمنی کامل فعالیت کنند و شاهد حادثه در این زمینه نباشیم.

انتهای پیام/م

آسانسور های غیر استاندارد در ایستگاه پلمپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.