با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی خوزستان در اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛محمد آقاجری، رییس سازمان بازرسی استان در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی خوزستان که امروز، 19 اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار شد، گفت: پروژه ساخت ساختمان جدید اداره‌کل بازرسی استان در دو فاز تعریف شد که فاز اول آن در سال 91 به بهره‌برداری رسید و عملیات احداث فاز دوم این طرح در مهرماه سال 94 آغاز شد، اما به دلایلی تا شهریورماه 95، حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

 وی افزود: فضای اداری، تجهیزات و ملزومات اداری تاثیر مستقیمی در امکان انجام وظایف اداری دارد. اداره‌کل بازرسی با وظایف سنگین و حساسی که بر عهده دارد، به امکانات و تجهیزاتی متناسب با وظیفه خود نیاز داشت و احداث این ساختمان در این راستا بود.

 آقاجری تصریح کرد: ساختمان قدیم اداره‌کل بازرسی خوزستان از دو خانه تجمیع شده بود و به‌صورت اداره در آمده بود. برخی از مهندسین نیز در خصوص امنیت و فرسوده بودن ساختمان هشدارهایی داده بودند که با تلاش‌های انجام‌شده ظرف مدت پنج ماه عقب‌ماندگی، ساختمان جدید تکمیل شد و به شکلی درآمد که در 20 اسفندماه آماده بهره‌برداری بود، اما به دلیل اینکه ساختمان تجهیز نشده بود، اکنون با تجهیز ساختمان، به بهره‌برداری رسید.

 وی گفت: ساختمان در هفت طبقه احداث شده و کلیه استانداردهای لازم در بحث عایق‌بندی نیز در آن لحاظ و 2 دستگاه آسانسور نیز در ساختمان تعبیه شده است. متناسب با کاربری، طراحی‌های ساختمان نیز انجام گرفت.

آقاجری عنوان کرد: با توجه به کلیه اقداماتی که در احداث ساختمان انجام شد، قیمت هر متر این ساختمان حدود  870 هزار تومان هزینه در بر داشت. امیدواریم بتوانیم در فضای جدید اداری وظایف و تکالیف را به ‌ خوبی انجام دهیم.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.