مدیرکل استاندارد خوزستان ازصادر شدن تعداد یک‌ هزار و ۲۶ گواهینامه آسانسور از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رضا دهدشتی‌زاده، مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون اداره کل تعداد یک‌هزار و 26 گواهی تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور جهت مناطق مختلف شهرداری شهرستان‌های استان خوزستان صادر کرده است.

وی افزود: کار‌شناسان مربوطه در این اداره کل و در کنار آن شرکت‌های بازرسی‌کننده مورد تایید صلاحیت، تعداد دو هزار و 419 مورد بازرسی‌های نظارتی را از روند انجام شدن کار توسط شرکت‌های نصب‌کننده آسانسور انجام داده‌اند.

مدیرکل استاندارد خوزستان با تاکید بر اینکه ساختمان‌هایی که دارای آسانسور هستند در صورتی که گواهینامه ایمنی آن را دریافت کنند شامل اخد گواهی پایان کار هستند، تصریح کرد: از همه مالکان، شهروندان، سازندگان و مهندسان خواسته می‌شود به منظور رعایت کردن نکات ایمنی و ملزومات فنی در تجهیزات مورد نصب و دریافت پایان کار خود، قراردادهای خود را با شرکت‌های نصاب دارای پروانه انعقاد کنند.

دهدشتی‌زاده خاطرنشان کرد: با انعقاد قرارداد با این شرکت‌های دارای پروانه می‌توان در صورت عدم رضایت از عملکرد و کیفیت کار آنها می‌توان مراتب نارضایتی را به این اداره کل گزارش داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.