استاندار خراسان جنوبی گفت: رونق روزافزون صنعت خراسان جنوبی نیازمند افزایش ظرفیت پروازی و بهبود وضعیت راه‌ها و خطوط ریلی در استان است.

ظرفیت پروازی و بهبود راه‌های جاده‌ای - ریلی استان خراسان جنوبی باید تقویت شود به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علی‌اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان استاندارد کشور گفت: در جریان سفر ریاست جمهوری به استان در ابتدای امسال طرح‌هایی معادل 900 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در هفته دولت نیز حدود 700 میلیارد تومان پروژه که غالبا در زمینه‌های صنعتی و عمرانی هستند بهره‌برداری می‌شوند.

وی حضور مدیران ارشد کشوری در استان را مغتنم دانست و از مسئولین استانی خواست در جریان بازدیدها مسئولین را با کمبودها و ظرفیت‌های موجود در استان آشنا کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی در زمینه گردشگری دارای ظرفیت خوبی است تصریح کرد: برای بهره‌گیری و رونق روزافزون صنعت گردشگری نیازمند افزایش ظرفیت پروازی و بهبود وضعیت راه‌ها و خطوط ریلی در استان هستیم.

رئیس سازمان استاندارد کشور نیز در این دیدار نگاه ویژه مسئولان بخش‌های مختلف استان به موضوع استاندرد را مهم دانست و گفت: در چهار سال اخیر تغییرات خوبی در بخش‌های مختلف این سازمان رخ داده است که ادامه این روند نیازمند توجه به این موضوع است.

انتهای پیام/ع

ظرفیت مناسب گردشگری خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.