نیروهای نظامی و انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در نظام اسلامی نقش بسزایی دارند و برای دفاع از امنیت کشور باید توان نظامی کشور ارتقا یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سید علی‌اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی گفت : ارتقای توان نظامی کشور به معنای تجاوز به خاک دیگر کشورها نیست بلکه دفاع از امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود : در جهان از دانش فنی و قدرت سایبری برای مقابله با تهاجمات دشمنان استفاده می‌شود.

پرویزی با بیان اینکه دشمنان در زمینه قدرت سایبری فعالیت‌های بسیاری انجام داده‌اند گفت : قدرت سایبری در کشور حرف اول را می‌زند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید روز‌به‌روز بر اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی افزود شود، افزود : قوای سه‌گانه و دولت باید با حمایت‌های مستمر خود و دادن امکانات روز‌به‌روز بر توان نیروهای نظامی و انتظامی بیافزایند.

وی اظهار کرد: در شرایطی کشورهای همسایه ایران با تنش‌های گوناگون مواجه هستند اما جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم و هدایت مقام معظم رهبری از امنیت خوبی برخوردار است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امنیت در کشور را مدیون نیروهای مسلح هستیم و  افتخار می‌کنیم این چنین نیروهای غیوری در کشور داریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار