هزار و ۱۰۸ واحد تولیدی در مازندران پارسال ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق تولید دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در جمع نمازگزاران جمعه بابل از ایجاد ۹۰۹ واحد صنعتی و تولیدی جدید در دولت تدبیر و امید با ۲۳۹۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۵ طرح اساسی و مهم نیز در استان با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان در این حوزه راه اندازی شده است.


وی بر توسعه بیمه کشاورزی برای پرداخت خسارات در صورت آسیب تاکید کرد و افزود: کشاورزی، زراعت و باغداری در مازندران جزء اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است.


استاندار مازندران از ایجاد ۱۵۰ هزار شغل جدید در مازندران در دولت یازدهم خبر داد و گفت: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری مازندران در بهار ۹۶ به ۸ / ۹ درصد رسیده است هر چند بازهم آمار بیکاری بویژه آمار بیکاری فارغ التحصیلان در استان بالاست.


ربیع فلاح جهت گیری استان را رونق تولید و کاهش بیکاری اعلام کرد و افزود: در این دولت به بخش صادرات هم توجه شده است و ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار صادرات نیز صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه ۶۲ درصد افزایش داشته است.


وی پایان عملیات انتقال گاز عسلویه به مازندران را اقدام مهم و راهبردی دولت برای استقلال گازی استان خواند و گفت: دولت برای انجام این طرح مهم ۸۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

 

استاندار مازندران تکمیل زیرساخت‌های بهداشت و درمان با اعتباری ۱۰۰۰ میلیارد تومان را یادآور شد و افزود: در همین شهرستان بابل کمریندی و کنار گذر جنوبی به طول ۱۷ کیلومتر و کمربندی شرقی بابل نیز به اتمام رسیده است.


ربیع فلاح به گازرسانی به ۶۰۰ روستای مازندران نیز اشاره کرد و گفت:: تا پایان سال ۹۷ همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار مازندران از نعمت گاز برخودار خواهند شد.


وی با اشاره به استفاده همه ظرفیت‌ها در استان گفت: از همه سلایق در مدیریت استان استفاده شده است و انتظار داریم شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز از همه ظرفیت‌های شهری و روستایی برای توسعه استفاده کنند.

 

استاندار مازندران خواستار وحدت اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا و پرهیز از اختلاف و شکاف برای جلوگیری از اتلاف وقت و منابع شد.


انتهای پیام/آ


فعالیت واحد‌های صنعتی مازندران با تسهیلات بسته رونق تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار