نمایشگاه تخصصی توانمندیهای اقتصادی مازندران مازندران از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه در ولگاگراد روسیه برگزار می شود.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در جلسه برنامه ریزی نمایشگاه تخصصی توانمندی های اقتصادی مازندران در ولگاگراد گفت:  در این نمایشگاه ۴۲ تولیدکننده، صادرکننده و تجار استان  از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه به عرضه و نمایش توانمندی ها می پردازند.

 

وی بسترسازی برای گسترش صادرات غیرنفتی و مقاومتی و توسعه صادرات را هدف نمایشگاه تخصصی توانمندی های اقتصادی ایران در ولگاگراد برشمرد و افزود: یکی از مصادیق بسته رونق تولید، توسعه صادرات غیرنفتی است.

 

معاون استاندار مازندران با تاکید بر توسعه دیپلماسی اقتصادی مازندران به موقعیت جغرافیایی و همسایگی با کشورهای حاشیه خزر و مازاد تولید محصولات کشاورزی خواستار توجه به صادرات غیرنفتی شد و گفت: تولید ۱۸۰ هزار تن کیوی و بیش از دو میلیون تن تولید مرکبات ضرورت توجه به صادرات را الزامی می سازد.

 

خیریانپور از ولگاگراد به عنوان یکی از استان های مهم روسیه یاد کرد و افزود: نمایشگاه تخصصی توانمندی های اقتصادی فرصتی مناسبی برای توسعه صادرات استان است و بخش خصوصی باید در زمینه شناساندن فرصت ها و قابلیت های مازندران در این استان تلاش بیشتر کند.

 

وی خواستار عرضه توانمندی های مازندران به نحو شایسته و مطلوب در نمایشگاه تخصصی توانمندی های ایران در ولگاگراد شد.

 

انتهای پیام/آ

 

نمایش توانمندیهای تولید کنندگان مازندران در روسیه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار