رئیس فدراسیون ورزش‌های بومی محلی کشور گفت: ورزشکاران استان‌های همدان و فارس در جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستا به ترتیب در بخش مردان و زنان قهرمان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا جعفری  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزشکاران استان‌های همدان در بخش آقایان و فارس در بخش بانوان قهرمان نخستین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستا شدند.

وی افزود: در بخش آقایان، ورزشکاران استان همدان با کسب 15 امتیاز در جایگاه نخست ایستادند و کهکیلویه و بویراحمد با 14 و اصفهان با 11 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های بومی محلی کشور ادامه داد: در بخش بانوان، استان فارس با 12 امتیاز به قهرمانی رسید و تیم‌های استان‌های زنجان با 8 امتیاز و استان های ایلام و البرز هریک با 7 امتیاز به طور مشترک برسکوی سوم ایستادند.

جعفری بر ادامه جشنواره‌های فرهنگی ورزشی روستا تأکید و خاطرنشان کرد: این جشنواره‌ها به‌زودی در مریوان و گرمسار هم برگزار خواهد شد.

وی از میزبانی استان اصفهان به‌ویژه مردم و مسئولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه قدردانی کرد.

 در نخستین دوره جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستا، 964 ورزشکار مرد و زن از 31 استان و تیمی از شاهین شهر و میمه حضور داشتند ودر 13 ورزش و بازی محلی با هم رقابت کردند.

این جشنواره که از دیروز در ورزشگاه ملت آغاز شده بود، ظهر امروز با معرفی 52 نفر برتر ورزش‌های 13 گانه در بخش انفرادی پایان یافت.

 

انتهای پیام/م

 

اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستا در شاهین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.