نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شهید محسن حججی را از رویش‌های انقلاب اسلامی دانست که با جان فشانی از جبهه حق علیه باطل دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام علی محمدی عصر امروز در چهاردهمین یادواره ۲۱۰ شهید بخش چهاردانگه ساری در روستای خلرد با گرامیداشت شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی، شهدای مدافع حرم و شهید حججی را از رویش‌ها انقلاب اسلامی اعلام کرد که با تاسی از سالار شهدا در دفاع از جبهه حق به مقام شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه برای زنده ماندن اسلام و پشتیبانی از ولایت فقیه، امروز مادران شهدا رضایت می‌دهند که فرزندانشان به جبهه‌های حق علیه باطل بروند، بجنگند و حتی شهید، افزود: شهدای مدافع حرم نمونه‌ای از یاران امام حسین (ع) در حادثه کربلا هستند که امروز از انقلاب و اهل بیت دفاع می‌کنند.


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه شهدا در وصیت نامه‌های خود پشتیبانی از ولایت فقیه را توصیه کردند، افزود: شهدا پرچم اسلام، انقلاب و اهل بیت هستند و دشمنان کورخوانده‌اند که با شیطنت‌ها بتوانند جبهه انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.


وی عمل به دستورات قرآن کریم را خواسته شهدا دانست و گفت: باید مراقب بود ما را از قرآن کریم جدا نکنند، چون یکی از اهداف دشمن دور کردن مسلمانان از قرآن و ایجاد تفرقه بین آن‌ها است.


انتهای پیام/ع


حراست از جبهه حق با جان فشانی شهید حججی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار