طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در استان فارس ابلاغ می‌شود.

ابلاغ طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جعفر صبوری معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: در این طرح که برای فارغ التحصیلان مقطع کاردانی تا دکتری در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی در نظر گرفته شده است، کارورزان حداقل ۴ تا ۶ ماه متناسب با ظرفیت بنگاه واحدهای پذیرنده آن‌ها مشغول به کار شده و می‌توانند از مزایای کمک هزینه آموزشی و بیمه مسئولیت مدنی بهره‌مند شوند.


وی افزود: طرح کارورزی یک دوره آموزشی عملی و کاربردی است که تمام فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته‌های کشاورزی می‌توانند با ثبت نام در سامانه Asarearsines.gov.ir/: از نزدیک با تولید و فضای کار آشنا شوند.


صبوری با بیان اینکه سهمیه استان فارس هفت هزار و ۵۶۰ نفر که معادل پنج و شش دهم درصد سهمیه کل کشور که ۱۵۰ هزار نفر است، ادامه داد: کارورزان بخش کشاورزی و واحدهای پذیرنده می‌بایست برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی ۵E۹۷ ir ا. https://karvarsi.mc مراجعه و پس از تایید واحدهای پذیرنده از سوی جهاد کشاورزی شهرستان‌های مربوطه و در صورت حائز شرایط بودن، به واحدهای پذیرنده مورد تایید مراجعه کنند.


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس تصریح کرد: واحدهای تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی(دامی، شیلاتی و صنایع تبدیلی)، کلینیک‌های گیاه پزشکی و دامپزشکی و تعاونی ها و اتحادیه هاى کشاورزی، دامپروری و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان واحد‌های پذیرنده می‌توانند در سامانه و به ازای هر دو کارمند بیمه شده یک نفر کارورز را از طریق سامانه به خدمت گرفته و از سایر مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ر

ابلاغ طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار