فرماندارشهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: تعامل منتخبان شوراهای اسلامی با مسؤولان همواره درگره گشایی مشکلات مردم موثربوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا بصیری  امروز در آیین تحلیف منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: تعامل منتخبان شوراهای اسلامی با مسؤولان همواره در گره‌گشایی مشکلات مردم مؤثر بوده است؛ در مقابل آن، نبود تعامل شوراهای اسلامی با مسؤولان اجرایی هم به ضرر و زیان به بیت‌المال منجر خواهد شد.

وی یادآور شد که اعضای شوراهای اسلامی دوره پنجم، طرح‌های فرهنگی و اجتماعی و عمرانی  تهیه و از دخالت در وظایف شهرداران و دهیاران پرهیز کنند؛ منتخبان مردم اصل ساده زیستی را در عملکرد خود با مردم قرار دهند و بدانند اگر دچار لغزش و وسوسه شوند، رصد خواهند شد؛ خوشبختانه در این شهرستان موارد تخلف اعضای شوراهای اسلامی گزارش نشده است امام دستگاه‌های نظارتی با دقت به وظایف خود عمل می‌کنند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: در صورتی که شوراهای اسلامی، هنوز نتوانسته‌اند شهرداران جدید انتخاب کنند یکی از کارکنان شهرداری را به عنوان سرپرست معرفی کنند.

وی به مردم شاهین‌شهر این نوید را داد که در دستورالعمل جدید قانون شوراهای اسلامی، منتخبان شهرهای با بیش از 100 هزارنفر، می‌توانند دو عضو در شورای اسلامی شهرستان داشته باشند، این شهر 140 هزارنفری هم در دوره پنجم، دو نماینده در شورای اسلامی این شهرستان خواهد داشت.

گفتنی است در مراسم تحلیف منتخبان دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، مرتضی ملکیان امام‌جمعه شاهین‌شهر و حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم برخوار شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.