جمعی کارگران آذرآب بار برای چندمین بار در اعتراض به محقق نشدن وعده هاو پرداخت نشدن مطالباتشان این بار مقابل دادگستری تجمع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  جمعی کارگران آذرآب بار برای چندمین بار در اعتراض به محقق نشدن وعده هاو پرداخت نشدن چند ماهه حقوق و مزایا و مطالباتشان این بار مقابل دادگستری استان مرکزی در اراک تجمع کردند.

این تجمع که صبح امروز برگزارشد با قول مساعد صالحی معاون دادستان اراک مبنی برگفتگو با مدیرعامل این کارخانه و پرداخت مطالبات کارگران پایان یافت.

شکراله حسن بیگی معاون سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مشکل ایجاد شده به جهت انجام نشدن تعهدات مدیرعامل شرکت آذراب است گفت: سه هفته پیش دادستان اراک به منظور رفع مشکلات کارگران با پرنا مدیرعامل و دو عضو هیات مدیره آذراب جلسه‌ای برگزار کرد اما متاسفانه مدیرعامل نسبت به انجام تعهدات حاصل از این جلسه عمل نکرده و موجب اعتراض دوباره را موجب شده است.

حسن بیگی با بیان اینکه مدیران و کارگران آذراب از سه تا 5 ماه حقوق معوقه دارند وتوافقات انجام شده نوعا شامل پرداخت حقوق و معوقات کارگران است  ورکود شامل حال آذراب نشده است افزود: براساس بررسی انجام شده این شرکت بیش از 300 میلیارد تومان قرارداد بسته و شرکت در حال فعالیت البته با ظرفیت پایین است.

کارگران شرکت آذرآب اراک در15مرداد ، ۳۱ تیر و ۲۵ تیر و اواخر اردیبهشت ماه، با تجمع وراهپیمایی به پرداخت نشدن مطالبات و حق و حقوقشان اعتراض کردند.

این درحالیست که در تاریخ 14 مردادماه هم مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در حاشیه نشست مشترکی که با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی، نماینده دادستانی، نماینده شورای اسلامی آذرآب و نماینده سازمان تامین اجتماعی در شرکت آذرآب برگزار شد از رفع مشکلات کارگری آذرآب به ویژه در بحث بیمه خبر داد.

حاجی پور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی هم در تاریخ‌های ۲۹ خردادماه و ۲۷ تیر ماه امسال از پرداخت باقیمانده معوقات کارگران آذرآب اراک خبرداد.

صنایع آذرآب جزء پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تا کنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

انتهای پیام /ج

اعتراض و تجمع چند باره کارگران آذراب به پرداخت نشدن مطالباتشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار