مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی از رفع مشکلات کارگری آذرآب به ویژه در بحث بیمه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در حاشیه نشست مشترکی که با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ، نماینده دادستانی، نماینده شورای اسلامی آذرآب و نماینده سازمان تامین اجتماعی در شرکت آذرآب برگزار شد از رفع مشکلات کارگری آذرآب به ویژه در بحث بیمه خبر داد.

آبایی رفع مشکلات کارگری و حمایت از آنان را نیازمند پیگیری جدی مسئولان استانی دانست و گفت: در جریان بازدید از شرکت‌هایی که به نحوی در یکسال اخیر دچار مشکل شدند تلاش می‌کنیم هر چه زودتر رونق تولید را به آنان باز گردانیم و ثبات اقتصادی را در این شرکت‌ها ایجاد کنیم.

کارگران شرکت آذرآب اراک در اواخر اردیبهشت ماه، ۳۱ تیر و ۲۵ تیر ماه با تجمع وراهپیمایی به پرداخت نشدن مطالبات و حق و حقوقشان اعتراض کردند.

حاجی پور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی هم در تاریخ‌های ۲۹ خردادماه و ۲۷ تیر ماه امسال از پرداخت باقیمانده معوقات کارگران آذرآب اراک خبرداد.

صنایع آذرآب جزء پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تا کنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

انتهای پیام /ج

 رفع مشکلات کارگری و حمایت از آنان  نیازمند پیگیری جدی مسئولان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.