کتاب "کاربرد نظریه های سازمان و مدیریت در ورزش" در دانشگاه گیلان تألیف و منتشر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید رهسپار، مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت: کتاب "کاربرد نظریه های سازمان و مدیریت در ورزش" تألیف دکتر رحیم رمضانی نژاد عضو هیأت علمی گروه مدیریت ورزشی دانشگاه گیلان به همراه دکتر محمد ریحانی و فاطمه احمدی دانشجوی دوره دکتری به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه این کتاب در 362 صفحه از سوی انتشارات طنین دانش منتشر شده است، افزود: کتاب "کاربرد نظریه های سازمان و مدیریت در ورزش" برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی مدیریت ورزشی تدوین و تلاش شده است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان اظهار داشت: مطالب پراکنده و متنوع نظریه های سازمان و مدیریت در تقسیم بندی های جدیدی با هم ترکیب شوند و تا حد ممکن به صورت کاربردی در مدیریت سازمان ها و رویدادهای ورزشی استفاده شود.

رهسپار تصریح کرد: محتوای اصلی کتاب براساس موضوعات علمی مرتبط با سازمان و مدیریت در چهار بخش شامل مبانی شغل و سازمان، نظریه های ساختار سازمان، نظریه های مدیریت سازمان و مبانی زیستی و سیزده فصل با عناوین سازمان و مدیریت در ورزش، مبانی ساختارشغل، ساختار سازمان، نظریه ساختار بوروکراتیک، تحول در ساختار سازمان، نظریه های مدیریت اداری در سال 1396  منتشر شده است.

 

انتهای پیام/ع

 

انتشار کتاب "کاربرد نظریه های سازمان و مدیریت در ورزش" در دانشگاه گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.