یک جلد کتاب آموزش حقوق شهروندی با نام شهروند کوچولو برای اولین بار در گیلان تألیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: یک جلد کتاب آموزش حقوق شهروندی با عنوان " شهروند کوچولو "ویژه نوآموزان 5 ساله پیش دبستانی، برای اولین بار در استان تألیف شده است.
 
سیروس محمدی افزود: معاونت آموزش ابتدایی با فعال کردن کارگروه تولید محتوای دوره پیش دبستانی و با استفاده از آرای صاحب نظران تعلیم و تربیت و ادبیات کودک و نوجوان اقدام به تألیف یک جلد کتاب آموزش حقوق شهروندی با عنوان " شهروند کوچولو " کرده است.
 
وی اعلام کرد: تدوین این کتاب که دو سال به طول انجامیده ، پس از اخذ مجوز چاپ از دفتر برنامه ریزی و تألیف کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش ، در آغاز سال تحصیلی 97 _ 96 برای نوآموزان دوره پیش دبستانی تدریس خواهد شد.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان به مهمترین سرفصلهای این کتاب اشاره کرد و گفت: بهداشت فردی و اجتماعی، نظم و مقررات ، حفاظت از محیط زیست، الگوی صحیح مصرف ، احترام به حقوق دیگران و مهارتهای زندگی در قالب شعر ، قصه و نقاشی های زیبا در کتاب شهروند کوچولو گنجانده شده است.
 
سیروس محمدی تربیت دانش آموزانی قانون گرا و آشنا به حقوق و ارزشهای شهروندی را از مهم ترین اهداف تألیف این کتاب اعلام کرد و تصریح کرد: قرار است در شهریور ماه در مراسمی از این کتاب رونمایی شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.