رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت:نقش خواص در انقلاب اسلامی ایران بسیار پررنگ بوده و اتفاقات سال ۸۸ به دلیل بی بصیرتی برخی از خواص رقم خورد و آن‌ها تلاش کردند چیزی به نام انقلاب باقی نماند.

اتفاقات سال ۸۸ با بی بصیرتی برخی خواص رقم خوردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سردار حسین غیب پرور در بیست و دومین طرح ولایت خواهران دانشگاه‌های کشور در مشهدبا اشاره به نقش خواص در جامعه گفت: البته خواص با بصیرت زیادی نیز در کشور داریم که بسیاری از مشکلات را هوشمندانه مدیریت و برطرف می‌کنند و نکته حائز اهمیت این است که باید تلاش کنیم در ردیف خواص اهل حق قرار گیریم.

وی افزود: نمونه خواص اهل حق شهید عالی مقام «حججی» بود که در کشور از این افراد کم نداریم و در هر زمانی یکی از این افراد مطرح وبه عنوان تابلویی زیبا در برابر همگان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: برای سنجش میزان حق و باطل خواص، معیار پیروی از ولایت فقیه مطرح است و باید خود را با این مهم بسنجیم.

سردارغیب پرور با تاکید بر لزوم توجه به فضای مجازی گفت: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن در عرصه جنگ نرم باید سواد رسانه‌ای را در خودمان تقویت کنیم تا با آگاهی از روش‌های تبلیغاتی و عملیاتی دشمن، مقابله لازم را انجام دهیم.

 
وی بر لزوم افزایش سواد رسانه‌ای برای مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد و افزود:برای مقابله به جنگ نرم دشمن باید سواد رسانه‌ای خودمان را افزایش دهیم.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

آغاز بیست و دومین طرح ولایت خواهران دانشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.