از ابتدای تاسیس معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تا به امروز، ‌ بیش از ۲۱۰ هزار زائر زیارت اولی به حرم مطهر رضوی مشرف شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» هزار و ۲۰۰ دانشجوی بسیجی زیارت اولی از استان‌های اصفهان، سیستان و بلوچستان، همدان، قزوین و گلستان به مشهد سفر کرده اند گفت:این دانشجویان برای نخستین بار در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» برای زیارت به حرم مطهر رضوی آمدندو سه روز میهمان آستان قدس رضوی هستند.

خاکسار قهرودی با اشاره به اینکه برای این داشنجویان برنامه‌های متنوع فرهنگی تدارک دیده شده افزود: دانشجویان بسیجی ضمن متنعم شدن از غذای متبرک حضرت رضا(ع) از برنامه‌های متنوع فرهنگی تدارک دیده شده در حرم مطهر رضوی بهره‌مند شدند.

وی گفت: این طرح ویژه افرادی است که به سبب مشکلات مالی تاکنون توفیق تشرف به بارگاه منور رضوی را نداشته‌اند، که بر اساس آن با همکاری ارگان‌های امدادرسان نظیر کمیته امداد، بهزیستی، بسیج مستضعفان، سپاه پاسداران و خیریه‌های معتبر مردم نهاد این افراد شناسایی و به مشهد مقدس مشرف می‌شوند و در مشهد به مدت ۳ روز میهمان آستان قدس رضوی هستند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تا به امروز، ‌ افزون بر ۲۱۰ هزار زائر زیارت اولی به حرم مطهر رضوی تشرف یافته‌اند، گفت: به همت و تلاش خدمتگزاران زائران رضوی در معاونت امداد مستضعفان، از نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال تا کنون، بیش از ۲۱۰ هزار زائر زیارت اولی به حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شده اند.

خاکسار قهرودی افزود: این زائران عموما محرومانی بودند که از مناطق کم برخوردار سراسر کشور، برای اولین بار به مشهد مقدس سفر کردند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار