رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان گفت:طی روزهای آتی روند افزایش دما را در بیشتر نقاط کشور از جمله استان قم شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛قاضی،رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قم طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است.

وی افزود: امروز کمترین و بیشترین دمای استان قم 19 درجه و 40 درجه است، اما فردا حداقل و حداکثر دما در استان به 18 درجه و 42 درجه خواهد رسید.

قاضی خاطرنشان کرد: فردا آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز پنج شنبه کمترین و بیشترین دمای استان 19 درجه و 42 درجه خواهد بود، در آن روز آب و هوای قم صاف گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: در روز پنج شنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است، طی روزهای آتی روند افزایش دما را در بیشتر نقاط کشور از جمله استان قم شاهد خواهیم بود.

قاضی افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب شهر قم با 19 درجه و منطقه جمکران با 39 درجه بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین ثبت شده در خود شهر قم به ترتیب 19 درجه و 39 درجه بود.

انتهای پیام/ش

افزایش دمای هوای قم طی روزهای آتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار