10 خانه ورزش روستایی به مناسبت هفته دولت در برخی نقاط کم برخوردار استان سمنان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمود قنبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در بیست و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان گفت: ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی برای ازدواج جوانان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های دولت است.

 وی با اشاره هجمه‌های متعدد دشمنان تأکید کرد: آسیب‌های اجتماعی امروز جوانان را مورد هدف قرار داده و باید برای رفع این معضل نسبت به سامان‌دهی امور جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 قنبری رفع مشکلات و توجه به مطالبات جوانان را در دستور کار دانست و اذعان کرد: توسعه ورزش عاملی برای رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جوانان است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اقدامات دولت در این راستا بیان کرد: 10 خانه ورزش روستایی به مناسبت هفته دولت در برخی نقاط کم برخوردار استان سمنان افتتاح می‌شود.

 وی تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند فقر، طلاق، حاشیه‌نشینی، بیکاری و غیره امنیت کشور را تهدید می‌کند و باید برای رفع این چالش مشکلات و مطالبات جوانان در اولویت قرار گیرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان یادآور شد: 30 درصد از جمعیت استان سمنان را جوانان تشکیل داده و این ستاد برای احصاء مطالبات جوانان و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات آنان همواره در تلاش است.

 

فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این جلسه گفت : در مرکز استان پس از پایان هفته دولت جشن ازدواج برای جوانان برپا می شود.

وی از رشد قریب به 36 درصدی پر کردن اوقات فراغت جوانان توسط دستگاه های اجرایی استان سمنان  نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.


انتهای پیام / ه


افتتاح خانه ورزشی در استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.